دیگه چخبر ؟!

دیگه چخبر ؟! موضوعات و اتفاقات جالب رو دور هم راجبشون بخونیم :)

دیگه چخبر ؟!

دیگه چخبر ؟! موضوعات و اتفاقات جالب رو دور هم راجبشون بخونیم :)

شواهد حاکی از ساخت فصل جدید هانیبال است

مدس میکلسن بازیگر معروف سریال هانیبال در گفت و گو با Collider از تلاش برای احیای این سریال صحبت کرد. میکلسن در مصاحبه‌ای گفت که هیچ چیز سرگردان نیست، اما او و بقیه بازیگران سریال مشتاق بازگشت به دنیای هانیبال هستند.


احتمال ساخت فصل جدید سریال هانیبال


میکلسن می گوید که او و بقیه کارکنان هانیبال از علاقه طرفداران به نمایش آگاه هستند و از آن بسیار سپاسگزار هستند.
او گفت هیچ بحث رسمی در مورد بازگرداندن هانیبال وجود نداشته است. اما این چیزی است که او و بقیه بازیگران به آن فکر می کنند.میکلسون گفت که شرایطی دارد که بازگشتش به دنیای هانیبال مانند فصل گذشته جذاب و خلاقانه باشد.
او همچنین گفت که مشتاقانه منتظر است تا با همبازی های سابق خود در هانیبال، از جمله برایانا براون و هیو دنسی، دوباره همبازی شود.
لازم به ذکر است که هنوز هیچ خبر قطعی دیگری منتشر نشده است اما مصاحبه مدز میکلسن نشان داد که سریال هانیبال احتمالا ادامه دارد. طرفداران این سریال پرطرفدار باید منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد آن باشند.

اتهام تجاوز جنسی جیمی فاکس در نیویورک

بر اساس اسناد دادگاه، جیمی فاکس به تجاوز جنسی به زنان متهم شده است. جیمی متهم به تجاوز جنسی به یک زن در رستورانی در شهر نیویورک است. پرونده این زن روز چهارشنبه در دادگاه عالی نیویورک تشکیل شد. او مدعی شد که این حادثه در آگوست 2015 در Catch NYC رخ داده است.

 

جیمی فاکس به آزار جنسی


طبق اخبار هالیوود مووی پلات ، نام قربانی ادعایی جین دو. او گفت که آنها وارد موسسه ای شدند که مارک بیرنباوم، بنیانگذار گروه هتل Catch را دید. این در مورد فاکس 55 ساله بود که نام اصلی او اریک مارلون بیشاپ است. سر میز نزدیکی مشغول نوشیدن بودند. دو گفت او و یکی از دوستانش حوالی ساعت 1:00 بامداد به میز فاکس رفتند تا از برنده اسکار عکس بگیرند. جیمی پاسخ داد: "حتما عزیزم، من هر کاری بخواهی انجام می دهم" و به گرفتن "چند عکس" ادامه داد. زن در شکایت گفت که به نظر می رسد فاکس در حال نوشیدن این نوشیدنی است.

این زن ادعا می کند که جیمی به او گفته است: "عجب اندام خوبی داری"، "بوی خوبی داری" و "تو" شبیه نیکی.» وقتی از او پرسیدند «نیکی کیست؟»، فاکس پاسخ داد: «گابریل یونیون. او ادعا کرد که سپس دست او را گرفت و به پشت بام برد.